Odświeżona wersja aplikacji Biedronka jest już dostępna dla niektórych użytkowników. W przeciwieństwie do oczekiwań, aktualizacja nie spełniła ich oczekiwań. Klienci donoszą o kłopotach z logowaniem, a sami określają sytuację jako „tragedię”.
Koniec roku przyniósł obietnicę dyskontowej sieci o stopniowym przenoszeniu klientów do nowej wersji aplikacji. Jest ona udostępniana w sklepach Google Play, App Store oraz AppGallery dla urządzeń Huawei z systemami HMS i Harmony OS. Proces przenoszenia kont klientów do nowej wersji aplikacji ma charakter stopniowy, zatem nie wszyscy użytkownicy od razu mogą z niej korzystać.
Problem z logowaniem pojawił się po instalacji najnowszej wersji aplikacji Biedronka. Użytkownicy muszą ponownie potwierdzić swoje dane i wyrazić zgody, aby móc skorzystać z jej funkcjonalności. Niemniej jednak, pojawiają się trudności z funkcją „zapamiętaj mnie”. Kiedy użytkownicy próbują uruchomić aplikację na swoim telefonie, są przekierowywani na stronę internetową Biedronki i poproszeni o podanie numeru telefonu. Następnie, po wprowadzeniu numeru telefonu i zaznaczeniu funkcji „zapamiętaj mnie”, otwiera się nowe okno z prośbą o wpisanie kodu SMS, który powinien dotrzeć na podany wcześniej numer.